måndag 26 mars 2012

live today like there's no tomorrow


hade tänkt va hemma hela kvällen och bara lata mej så jag sku bli frisk så jag låg och kollade på vampire diaries som jag för tillfället e helt jätte beroende av då olli å tomppa ringer å säger att di ska kom å häls på mej vilket di också gjorde! Vi for sen ut å kör en sväng och sen ti ABC på kaffe, eller jag drack te som vanlit, så att hålla käften en hel da gick inte så bra så nu låter min röst super hemsk eftersom jag ha hållt på å fnissa åt olli och tomppa me min heta whiskey röst! men de va ändå värt de, eftersom man har aldri tråkit me dem 2!

Hitta en riktit gulli bild av tomppa från då vi va vi candy world i haparanda fö två sommrar sen han jag och olli! vänstra bilden är också från samma resa!

Nu ska jag väl återuppta att vara lat och dricka min ca sjätte kopp med te och fortsätta att se på vampire diaries för de e super spännande och kan int sluta tänka på de förrän jag får veta hu det fortsätter!

elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar