söndag 13 maj 2012

morsdag

fredan va riktit bra! åt först tisammans med marielle våran fredaskasse som va super god och efter det så gick vi å satt oss ner i hennes badkar och hade ansiktsmask och hårmask på! vi satt där kanske i 2 timmar haha vilket va super avslappnande och efter de så lagade vi oss och for ut en sväng!  på lördan jobba ja från 9-18 och efter det for jag med familjen och kollade på pleppo, vilket var ganska så rolit! hade nog haft lite för höga förväntningar men de va no ändå riktit bra! och efter de for jag på jobb pånytt..
idag har jag och min syster lagat mat till familjen då det är morsdag och det blev lax med skagenröra potatis och sallad och det blev super gott! och nu tänker jag avsluta denna vecka genom att fara på bio på the dictator med janina!
glad morsdag till alla mammor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar