torsdag 15 augusti 2013

countdown


Det blev en super bra dag igår som jag hade påkänn! Slapp efter jobbet äntligen till gymmet och fick träna benen. Tog det lite lugnare än vanligt eftersom jag är inte 100% frisk ännu men känslan att vara tillbaks var så härlig! Träningsvärken i benen idag var efterlängtad. Att vara borta en vecka fick mej att märka hur mycket tid jag verkligen sätter på min träning och jag seriöst inte vet hur jag skulle kunna använda den tiden på nånting annat som skulle få mej att må lika bra och bli lika glad som av träningen. Eftersom det känns som jag har haft mer än 24 timmar per dygn i en vecka då jag bara varit hemma. Men har fått lägenheten städad och massor av kläder tvättade iallafall. 

På kvällen igår kom Blanka på besök och det var super härligt att träffa den tjejen eftersom jag inte sett henne på evigheter så tror det inte var tyst en sekund eftersom vi hade såå mycket att ta igen. 

Idag har jag jobbat från 6-13, haft janina på besök och farit till Öjberget och springa men tog det mycket lugnare än vanligt. Kvällen har jag spenderat med Tuovinen som varit på besök och nu tänker ja småningom gå och lägga mej! 


Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar