måndag 12 augusti 2013

Typiskt

Då träningen går som bäst så går man och blir sjuk. TYPISKT säger jag bara. Blev förkyld i onsdags och tycker jag skulle kunna vara frisk tills imorgon så jag skulle slippa och träna eftersom jag klättrar snart på väggarna här hemma om jag inte slipper och träna snart. Men det ser ganska dåligt ut eftersom jag är så snorig att jag inte kan andas genom näsan, härligt säger jag bara. Men har spenderat denna söndasgkväll hemma för mej själv med två makuunifilmer som sällskap och tagit det lugnt, så kanske det känns bättre imorgon.

Men humöret är trots min förkylning på topp eftersom den 25 augusti kommer jag och Jossu ligga på en strand på något varmt ställe vet inte riktigt var, troligtvis Grekland men det klarnar väl imorgon. För imorgon beställer jag och Jossu en resa till SÖDERN! har ledigt den 25 augusti till 2 september så det blir en äkkilähtö då till värmen! woop woop


Gjorde förresten comeback på Fontana igår har ju varit borta hela sommaren därifrån men igår började jag tillbaks och måste säga att det var riktigt roligt att vara tillbaka i jobb där då man varit ledig hela sommaren därifrån :) nu ska jag gå och lägga mej så jag kanske känner mej friskare imorgon.



Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar