tisdag 1 juli 2014

TALLINN

Hade min första riktigt lediga helg på hela sommaren förra helgen. Den spenderades med en liten resa till Tallinn med Osku. Vi hade super mysigt hotell och var riktigt roligt att fara och göra något annat som omväxling :) här är lite bilder: 


















Halva sommaren har nu gått och har inte hunnit göra något annat än träna och jobba förutom min lilla Vasa resa och Tallinn resa. Har jobbat jätte mycket har sammanlagt varit 50 dagar på sjön sen jag började men från och med imorgon börjar mitt kontrakt så jobbar en vecka och är en vecka ledig! Mitt kontrakt är lite annorlunda för kommer inte sova på båten som jag normalt brukar. Stiger ombord på Amorella på morgon och byter i Mariehamn till Grace och sen stiger jag iland på kvällen i Åbo och samma sak nästa dag. Lite jobbigare än att vara ombord hela tiden som jag är van med men jobb som jobb. Kan planera mera nu då jag vet att jag är ledig varannan vecka! 




Så från och med imorgon flyttar jag in hos Paula i Åbo <3 så då bor jag varannan vecka i Åbo och varannan veckan i Laitila.


//Elina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar