tisdag 5 juni 2012

young, wild and free













överlevde heljen och hade nog helt rolit! hann bara fara hem till marielle och kasse på studentfest ber om förlåtelse till alla andra som jag aldri hann fara till, men det blev lite kort med tid! ida har jag vari och lunchat med mira och sen varit en sväng till janina och efter de föröskt läsa lite på inträdesförhöret till tradenom som jag har imoron kl 8! men de går sådär.. har i alla fall just beställt biljett till popkalaset i ekenäs dit jag ska fara på lörda med madde och linnea! börjar bli sådär smått taggad!! konstaterade att min lediga vecka kommer bli ganska fullproppad, i moron inträdesprov och på kvällen blir de väl att fara till fontana och försöka vinna en resa till barcelona och på freda blir de att fara och se på loca people till fontana och på lörda bär de av till ekenäs och på sönda blir de sunday barbeque på fontana och där emellan någå träningar blir de väl också! men nu ska ja försöka återgå till min läsning!

2 kommentarer:

  1. blir såå braa! och ska ännu få dej övertalad att kom me på lörda ;)

    SvaraRadera