torsdag 7 juni 2012

inträdesprov

igår plockade olli upp mej på måron och han och jag for till tuovinen därifrån vi alla tre traskade iväg till vamk där vi sku skriva inträdesprov till tradenom. Det roliga va att man kände nästan alla redan som hade sökt till den linjen, det mindre roliga var att över 100 hade sökt men 99 var på plats och 45 slipper in.. och det som var ännu sämre var att själva inträdesprovet gick helt åt skogen, så kändest det i alla fall för mej! så man får ju hoppas på det bästa.. Senare på kvällen efter mitt gympass och x-antal playstation rundor me tuovinen och olli så kom jag hem och då ringer marielle och frågar om jag ville hänga med till en villa i sundom så kl 10 på kvällen hoppade jag i bilen med henne och körde dit och bastade en stund innan alla somnade! 

När jag och marielle vaknade på måron så hade sami, robban och chriba redan stuckit iväg till arbetet så vi hade villan för oss själva en stund så vi passade på att ligga och sola innan vi for tillbaks in till stan. Idag var jag även på första sparring träningen sen jag blev sjuk och kan med säkerhet säga att det märktes.. nu just känns det som mitt huvu håller på att spricka eftersom det e ett tag sen jag fått någå slag i det.. men helt sjukt kul hade jag! kan int beskriv känslan då jag slipper och träna igen! och nu kom jag just hem efter spenderat kvällen me olli och tuovinen och nu dunkar huvudet såå mykke att jag tänker söka mej redan till sängs för har träning imoron 6.00 på måron! 


kasse,tuovinen & olli
jag, chriba & robban

två älgar vi mötte påväg till villan

robban & marielle

marielle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar