måndag 17 september 2012

Best friends

they know how stupid you are and still choose to be seen with you in public


I torsdas sa ja hejdå till min sötis marielle som flyttade till stockholm. Det kändest int alls som ett hejdå eftersom vi allti ses/hörs varje da de kändest mera som ett hejdå vi ses imoron! men nu då de har gått några dagar börjar ja inse att min bästa vän verkligen int bor här nära mera utan ända borta i stockholm! Det kommer bli mycket  besök till Stockholm tiden framöver har jag en känsla av! laddar upp lite bilder av oss från i sommar. Kan bara säga att sommaren 2012 verkligen inte skulle ha varit lika bäst utan henne! <3 jag hoppas både hon och madde kommer ha de bra där borta och kommer komma så ofta på besök jag kan!
puss på er saknar er redan massor! :)





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar