måndag 17 september 2012

Pain is just weakness leaving your body

Har bestämt mej för att satsa 100 % på min träning och skola så kommer jobba mindre framöver, vilket känns grymt skönt att veta! Att jobba många nätter i rad blir jag såklart jätte trött av och är man riktigt trött går int träningen allti såsom man vill. Samma sak är det i skolan, är jag riktigt trött orkar jag int koncentrera mig alls för jobbar jag till 4 på natten och har skola nästa måron kl.8 så är jag i alla fall int så riktigt pigg kan jag berätta!Men nu ska jag hoppa i bilen och köra iväg till gymmet och fara på träning nummer 1 denna vecka!


kan bara inte sluta lyssna på denna låt!!

If you fall pick yourself up off the floor ( get up)
And when your bones can't take no more
Just remember what you're here for
'Cuz I know I'mma damn sure

Give 'em hell, turn their heads
Gonna live life til we're dead.
Give me scars, give me pain
Then just say to me, say to me, say to me
There goes a fighter, there goes a fighter
Here comes a fighter
That's what they'll say to me, say to me
this one's a fighter

Gym Class Heroes - The Fighter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar