torsdag 20 september 2012

Wasa By Night


Hade väckning igår 5:45, steg upp, hoppade på cykeln och for till gymmet på morgonbrottning. Efter träningarna for jag till henkka och sov en stund innan jag for till skolan. På kvällen hade jag min första tur på cafe vid flygplatsen, det gick helt bra blev bara grymt ressjuk av att se alla människor som var påväg till och från Turkiet. Eftersom jag var ledig går natten och det var wasa by night bestämde jag mej för att fara ut en sväng med Anna. For bara till fontana men var nykter pågrund av att jag skulle och träna idag och hade tidit skola men hade nog trots det helt kul! Blev bara ganska irriterad på att nästan varenda en jag träffade ställde frågan " varför jobbar int du!?" eller " Hu får du vara ledi??" vaför kunde bara ingen säga " WEEEI du e ledi" ! :)

Idag har jag bara varit till skolan och på träning nummer 4 för denna vecka. Mot kvällen for jag på porslinsmålning till karperö och hälsat på mamma och pappa. Nu tänker jag hoppa i duschen och efter det se på film med henkka innan vi går och lägger oss! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar