söndag 25 november 2012

Firma julfest

Firma julfesten igår på il banco var riktigt rolig! vi blev bjudna på förrätt,huvudrätt och efterätt, vilket va riktigt gott! självklart blev vi bjudna på vin och annat gott dricka också. 

När alla började ge iväg sig på krog så gick jag till Henkka. Tanken på att fa till fontana efter att ha spenderat 10 timmar där på fredag och dessutom när jag gick dit och såg hur mycket människor de va där så kändest tanken på att stå där och trängas med alla människor extremt jobbig så jag vände om och gick till Henkka och sova eftersom jag bara hade sovt 5 timmar natten före var jag hur trött som helst. 


Efter jag vaknat idag for jag på lunch med meri som var i vasa över heljen och efter de gav jag iväg mej till jobbet. Nu sitter jag hemma och har potatis i ugnen och kött på plattan och väntar bara på att henkka ska dyka upp så vi kan börja äta och sen gå och sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar