lördag 3 november 2012

sjukskriven



Måste bara ladda upp en bild av mina ögon eftersom jag är facinerad av att min pupill konstant är stor oberoende ljus pga all medicinering jag konstant lägger i öga. Tycker de ser lite creepy ut då ena pupillen e liten och andra stor. Anyway så börjar äntligen medicinen hjälpa så ser lite med vänstra öga nu. Men läkaren tykte att det kan lämna ett är inne i öga så att det finns en liten risk att synen på vänstra öga försämras. Får hoppas med andra ord att medicinerna hjälper.Allt detta problem enbart pga kontaktlinser!! Dessutom har jag fått bedövning till ögat så ja kan hålla upp de och de tar inte lika sjukt tack vare det! men är fortfarande ganska handikappad. 

Läkaren skrev en veckas sjukledigt åt mej så fick med andra ord plötsligt en ledig helj. Men eftersom jag är sjukskriven finns det inte så mycket att göra heller, så för tillfället sitter jag hemma och funderar börja städa eller någåt för att få tiden att gå snabbare. 






Trevlig helj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar