torsdag 8 november 2012

Hullo pullo

Hade bestämt träff med Malin och Simon 19.45 igår vid citymarket för att köpa något att dricka och nål och tråd. Efter vi hade handlat gick vi till Anna och skulle sy fast våra halarmärken. När vi väl skulle börja sy märkte vi till vår stora besvikelse att vi hade köpt gummitråd istället för vanlig sytråd. Trots det började vi sy fast våra märken med gummitråd. Efter många svordomar, vinglas och stick i fingrarna blev vi till slut färdiga och tog oss iväg till hullopullo där resten av vår klass var. Hade en riktigt super rolig kväll med trevligt sällskap!

I morse vaknade jag till min stora förvåning någålunda i tid och tog mej till skolan. Efter vår enda lektion som vi hade idag for jag och Malin och åt till thaihouse. Mot kvällen for jag till karperö på porslinsmålning och efter de hem till mamma och pappa och nuu tänker jag söka mej till sängs.

Gonatt!









en klänning jag bara måste ha som jag var efter idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar