tisdag 30 oktober 2012

one eye

igår efter jag farit från träningarna kändest de som jag skulle ha haft något skräp i öga. Så jag tog ut linserna,putsade ögonen hade Henkka att se om jag hade något i öga, me nej inget. Gick och sov men kunde knappt somna då jag var helt grymt irriterad på mitt öga. Efter en stund började de ta ont så fick knappt sovt alls inatt för varje gång jag rörde i öga vaknade jag för att de tog ont. När jag till slut steg upp kunde jag inte öppna ögat och såg bara skuggor. Jag gick till skolan med ett öga som bara rann som jag inte kunde se med och andra som också var rött som bara vad bara för att hålla ett engelska föredrag. Efter jag hållt föredraget gick jag till hälsovårdaren och dom skickade mej till läkaren som lagade nån orange vätska i öga som verkligen inte verkar vilja fara bort från huden och konstaterade att jag hade ett sår inne i öga på hornhinnan och fan de tar sjukt kan jag berätta! så han smörjde in mitt öga med nån salva med antibiotika i som jag sku lägga 4-5 gånger i ögat idag och gå med en mycket "liten" lapp på öga. Med bara ett öga i bruk idag så har jag gått in i x-antal dörrar, skåp och dunkat huvve lite här och där och dessutom känt många stirrande blickar. Nu tänker jag gå och sova och hoppas på bättre dag imoron och att jag ser någo med mitt öga så ja kan fara på morgonbrottning imorgon!



gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar