söndag 21 oktober 2012

on my way home

sitter för tillfället i tåget påväg hem från helsinfors. Om ca en halv timme är jag äntligen hemma, börjar tröttna på att stirra på träd och åkrar eftersom jag stirrat på de i 4 timmar.

For ner till helsingfors i torsdas renn, kvällen spenderade jag hos meri där vi egentligen inte gjorde så mycke, lagade mat och cillade bara. På fredan firade vi meri som fyllde 20 år samma dag. Kvällen började hos henne och människor började komma redan då meri och jag var lååångt ifrån klara. Vi var ganska många där i ett skede hos meri innan vi for iväg in till centrum till onnela där hon hade fixat bord åt oss alla. Även fast jag hatar techno vilket di tyktes mest spela hade jag riktit kul! lördan spenderade jag på stan med tessa och meri och mot kvällen for vi alla tre på kaffe och minna kom också med. På kvällen tog vi bara det lungt.

direkt jag kommer hem är de  slut på allt de roliga eftersom jag har ett berg av läxor som väntar!

bilder kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar