måndag 1 oktober 2012

southpark

I helj tog jag det bara lugnt, enda jag gjort är ätitit tacos, målat en byrå, läxor och tränat och har förstås jobbat lörda natt och sönda dag.

Idag har jag varit i skolan och fick reda på idag att jag först har bokföringsprov på måndag och för att inte bli ännu bättre så har vi också dataprov på måndag som jag också fick reda på idag. Efter skolan har jag äntligen fått mej till bilskolan och beställt tid till andra skedet. Marielle är här i vasa en sväng så efter jag varit till bilskolan for jag på kaffe med henne, vilket var jätte kul att se henne då jag inte precis ser henne varje dag nåmera. Efter jag varit på kaffe med henne for jag iväg till jobbet och direkt jag slutade for jag på träning. 

Nu ligger jag i soffan och ser på southpark och ska småningom gå och lägga mej men har inte så bråttom eftersom jag börjar först 13.15 imoron, sköööönt! 



sånahär "gulliga" videon och linkar får jag av min sötis! :D kan inte sluta skrattaaa! puss på dej henkka fö de! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar