lördag 13 oktober 2012

Taken 2

For på bio på taken 2 igår med henkka. När jag for och köpte biljetterna frågar försäljaren av mej hur gammal jag är och dum som jag är fattar jag inget och frågar "aj vadå??" hon ställer samma fråga o jag lämnar bara och stirra på henne så hon upprepar igen och jag svarar " 18, eller nä vänt 19 eller jaaa.. vet int huså?" det roliga är att åldersgränsen är 16, jag inte vet hur gammal jag är och försäljaren måste tro jag är dum :)



Filmen var nog helt bra men tycker ettan ändå var en aning bättre! efter filmen for jag och henkka hem bara och tog de lugnt eftersom jag har gått och blivit sjuk. Har tagit det bara lugnt ida också så att jag skall bli frisk före jag skall till hesa och nu tänker jag också fortsätta att ta det bara lungt innan jag skall till jobbet. 

Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar