söndag 28 oktober 2012

helgen

fredag: jobbade jag 06:00-12.30 gjorde en stund skolarbete med anna och malin, var hos mamma och pappa, fick bytt till vinterdäck på bilen av pappa och henkka, var på gymmet med Henkka och tränade övre kroppen och såg en skräckfilm på kvällen.

lördag: gjorde jag inget speciellt. var på gymmet mot kvällen med Henkka och tränade benen innan jag for på jobb. Efter jobbet for jag med janina till mc donalds en sväng.

vaknade i morse   av att Henkka kom hem från jobbet och var helt super borta då klockan hade bytt till vintertid och jag hade jobbat natt och hade ingen aning om vad klockan var. Vi sov en liten stund till och steg upp mycket tidigare än vad vi normalt brukar göra på söndagar. Vi satt först och åt morgonmål framför tvn innan vi gav oss iväg ut. Först gick vi ut och gick en liten promenad innan vi satt oss ner på en parkbänk nere vid hoviska och matade fåglar. Denna veckas höjdpunkt för mej var att bara sitta där på bänken i det fina vädret med min sötis och mata fåglar och inte göra något annat. Efter vi suttit där en stund gick vi och handlade mat och vi lagade en tacopaj till lunch. Mot kvällen for jag till Anna och vi lagade klart ett skolarbete vi hade. 

Nu sitter jag i soffan me Henkka och ser på "ridiculousness" på tv och skall småningom gå och lägga mej. 













There's a life inside of me that
I can feel again it's the only thing
that takes me where i've never been
I don't care if I lost everything that I
have known it don't matter where I lay my head
tonight your arms feel like home
they feel like home


Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar