tisdag 22 januari 2013

Borta bra men hemma bäst

Stämmer så bra. Efter att ha vari en vecka i Levi var det super skönt att komma hem och tibaks till rutinerna, speciellt när jag äntligen har kommit igång med träningen ordentligt. Fast det var super kul med lite miljöombyte!

Igår steg jag upp halv 6 och traska iväg till jobbet och efter det till skolan och till sist på MMA-träningar.

Eftersom jag steg upp halv 6 igår tänkte jag köra samma idag så jag steg upp halv 6 och for till gymmet för att träna med min tränare och 2 andra, vi gjorde 2 olika övningar av  squats och sprang.  Nu ligger jag i sängen och har just ätit morgonmål och tänkte småningom klä på mej och sen senare fara på lunch till stan, till skolan efteråt och gymmet ännu en sväng på kvällen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar