lördag 26 januari 2013

Keep going

Har inte påriktigt länge varit nöjd med mängden träningar jag hunnit med per vecka men denna vecka är jag helt nöjd. Skrev tidigare om måndag och tisdagsträningen men orkade även stiga upp 05:30 på onsdag och fara på en timmes brottningsträning. På onsdag kväll for jag ännu på kvällen och körde ett gympass där jag tränade mage och rygg. Torsdag så var jag och simmade lite på 1 km vid simmhallen och så var jag ut och gick. Idag steg jag även upp 5:30 och for till gymmet och vi hade en konditionscirkel som kallas "fight gone bad". Skulle även fara på kvällen men eftersom jag for och sköta barn så blev det inget så får köra dubbelt hårdare på gymmet imoron!

 


Sitter för tillfället och ser på TV är och sköter 4 stycken barn, en som är 8 månader, 2-åring, 5-åring och en 7-åring och alla sover som bäst. Så känner mej riktigt bra! Måst bara säga att små barn kan nog vara super härliga. 

Var även och hälsade på Olli idag som jag int ha sett på evigheter så de va riktigt kul! Träffade även Jossu häromdagen som jag inte heller träffat på evigheter. Nu tänker jag bara fortsätta sitta och lata mej framför tvn tills jag slipper att fara hem. 

Trevlig fredagkväll på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar