måndag 28 januari 2013

fettprocent

Hade återigen väckning på 05:30 i morse, men idag var det inte gymmet som gällde på morgon utan hade morgonskift vid tågstationen. For till jobbet och tiden bara flög iväg så mittiallt var kl 12 och jag gick till skolan där vi hade data och spanska till 17.30.

Kl 18 hade jag MMA-träningar där vi tränade nertagningar. Efter träningarna testade jag o henkka våra fettprocenter. Jag hade 21.5 %, det normala för kvinnor är 20% - 30% och idealet är ca 22%. Måste säga ja blev grymt chockad trodde jag hade så mycket mera. Men att testa fettprocenten höjde bara min motivation mera gällande träningen så nu är jag taggad till 100% och kommer ge mer gällande träningen men även på vad jag äter och speciellt på sömnen, för att bli så bra som möjligt på MMA. Så NU ska jag och henkka gå och lägga oss eftersom det är gymmet som gäller imorgon 06:00!
gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar