torsdag 28 februari 2013

Closer than yesterday

Har haft lite fullt upp på senaste tid så har knappt hunnit träffa någon, eller gjort något speciellt över huvutaget nu på sportlovet. 

Hade sett framemot sportlovet riktigt mycket eftersom jag sku va helt ledig då, inge jobb o ingen skola, hu perfekt låter int de? hade riktigt planerat in en roadtrip till Jakobstad och tänkt fara och hälsa på mommo också, läst en bok ingick också i planerna och förstås träningarna. Men nej så blev de inte. En blev sjukskriven på jobbet så fick skippa alla mina planer så har jobbat precis varje dag, förutom i lördags då var jag ledig men då var jag på en Crossfitutbilding  från 9-16. Crossfitutbildingen var riktigt intressant som jag var på som pågick i lördags och söndas. Ont i benen och armarna har jag ännu! vi lärde oss mest teknik och annat intressant så de var riktigt lärorikt. Så nästa lediga dag för mej är måndag fast då har jag skola från 8-18.. Men sist och slutligen stör det inte mej alls att jag har jobbat bort hela lovet eftersom lisensen i MMA kostar 239 € så nu kommer jag ju iallafall ha råd me den :)

Började i månads följa ett matprogram och har på 3 dagar tappa 1,5 kg så de går framåt! Eftersom destu mindre jag väger destu lättare ede att hitta en motståndare. 
Ungefär såhär äter jag för tillfället:
Morgonmål: Bananplättar (receptet har jag laddat upp tidigare)
Lunch: Fisk/Kyckling med sallad och grönsaker ( använder inge sås till nånting enbart olivolja,salt och peppar. )
Midddag: Fisk/Kyckling med sallad och grönsaker

Proteinkvargar, frukter, grönt te och olika protein/recovery produkter brukar jag också stoppa i mej vid behov men försöker att inte äta något efter 20.30. En av de viktigaste sakerna är ju förstås att dricka mycket vatten! Men var 10:onde dag har man "tankkauspäivä" vilket innebär att jag får äta kolhydrater :) 

Har jobbat klart för idag och sitter bara hemma nujust och tänkte småningom cykla iväg till gymmet och har sen en ledig kväll framför mej som jag kommer spendera med familjen. Pappa fyller nämligen år idag så vi tänkte fara och Bowla efter mina träningar Jag, Mamma, Pappa, Lillesyster och Henkka. Lillebror e hos kusin så han lämnar bort. 



Tyckte bilden passar bra förtillfället eftersom jag har som mål att klara
10 pull-ups före sommarn och varje vecka närmar jag mej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar