torsdag 13 februari 2014

FALLING DOWN

IS PART OF LIFE,
GETTING BACK UP IS LIVING

Träningen har för en gångs skull en längre tid rullat på riktigt bra. Ända som har gått dåligt är då min rygg har krånglat från och till men efter att jag böt ut min mjuka säng till en hårdare så har den inte alls krånglat. Lite sjuk men kan ändå träna, och kan äntligen brottas för fullt, vilket känns bra med tanke på att jag har matcher i brottning inkommande söndag. Tänkte få något fel i höstas då jag inte kunde träna 100 % pågrund av min rygg..

Kollade idag hur många tjejer som är anmälda, så 5 stycken + mej är anmälda till tävlingen så kommer med säkerhet ha match nu på söndag. Dessutom ordnas hela evenemanget här i Vasa.

Måste bara säga att jobba på gym är verkligen det bästa jobbet man kan ha på sidan om skolan, trivs som fisken i vattnet på fit1!

Och från det ena till det andra så gick jag igenom mina bilder från Grekland häromdagen och såg några bikinibilder av mej och började tänka lite att hej sådär ser jag nog inte ut längre så tog en ny bild och jämförde.. så att minska, nästan helt utesluta, festande och satsat på kosten syns en hel del. Att märka förändringar ger mej iallafall mera motivation.  

Bilden till vänster är tagen förra veckan och bilden till höger är tagen i slutet av augusti då ja var i Grekland. 

Under sommaren blev det lite mera alkohol druckit och lite sämre ätit vilket gjorde att jag gick upp en hel del.. men har äntligen fått det mesta bort nu och det känns 1000 gånger bättre. Dricker sällan alkohol, äter bra, tränar regelbundet, sover mycket, dricker mycket vatten och är en mycket gladare och piggare tjej nu än i somras. Tycker det är super roligt att festa men träningen får jag i slutändan mera njutning av än att festa så bestämde mej att minska med det och det är vad som syns på bilden ovanför

TACK OCH GONATT! 

//Ellu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar