söndag 16 februari 2014

West Coast Open

Vaknade kl 8 och började morgonen med att äta bananplättar och dricka kaffe. Kl 9 kom träningskompisarna efter mej och vi for iväg till Teeriniemi, var vi skulle ha våra matcher idag. Anmälde oss och sen fick vi sätta oss ner och vänta tills kl 11 då de gick igenom reglerna. Värmde upp före det för matcherna skulle börja 11.30. Men ingen visste ännu vem skulle börja så alla värmde upp. 11.30 fick jag veta att jag hade 40 matcher före min match så fick ta och sätta mej ner och se på.. 

Eftersom jag hade varit så inställd på att ha match direkt så hann jag bli jävligt nervös sålänge jag satt och väntade eftersom jag hade första matchen först kl 14.30, den matchen gick inte riktigt så bra förlorade med domarbeslut 4-2. Andra matchen vann jag 2-0 så fick brons. 

Vi kvinnor hade ingen viktklass och vi tävlade både med amatörer och profesionella så de var ett litet minus, men hade super roligt och är ju en erfarenhet rikare nu :)

Här är lite bilder från idag:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar