måndag 2 juni 2014

ONE DAY

Someone will walk into your life and make you see why it never worked out with anyone else.


I torsdags åkte jag och Osku upp till Vasa för att på lördag sen fira min lillesyster som blev student. Vi åkte ner tillbaks till Laitila på lördag redan eftersom Oskus bror blev utexaminerad elektriker så idag har vi firat honom också. Här är lite bilder från idag och igår : 










Vad annat händer i mitt liv nujust.. har varit 14 eller 15 dagar denna månad på sjön så har inte varit så riktigt mycket ledig. De dagar jag varit ledig har jag varit här i Laitila, vilket är riktigt mysigt. På båten trivs jag dessutom allt bättre och bättre då man börjar känna flera som jobbar där. De är ganska skönt att vara ombord ända man gör är jobbar, äter, tränar och sover då man hinner! Brukar brottas, gå på gym och springa i Stockholm eller Åbo då jag är ombord så kan nog inte klaga :) Dessutom är jag helt ledig då jag är ledig!  

Men nu ska ja ta o lägga mej så jag orkar upp och springa imorgon på morgon och sen orka sola resten av dagen! är helt slut efter att bara ha ätit tårta och druckit kaffe i 2 dar. 








Gonatt / Ellu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar