torsdag 2 januari 2014

2014

Inledde det nya året med detta benpasset igår:

- 20 min uppvärmning på crosstrainer
- overheadsquats 4 x 5 med 35 kg
- askelkyykky 3 x 10 med 40 kg
- sen gjorde jag några varv etukyykky så många som jag orkade med 40 kg
- jalkaprässi först 3 x 10 med 110 kg och sen igen 3 x 10 med 130 kg

Denna veckas träning ser ungefär ut såhär:

måndag: sprang intervaller i 50 min och cyklade i 10 min
tisdag: 1 1/2 timmes brottningsträning
onsdag: benen
torsdag: armarna och magen
fredag: brottning
lördag: rygg och marklyft 


Kommer bli skönt med att börja skolan nästa vecka. Eftersom jag jobbat många nätter per vecka hela hösten och speciellt nu på jullovet är min dygnsrytm helt upp och ner men från och med nästa vecka kommer jag börja jobba mindre. Så nu kommer jag orka igen stiga upp om mornarna och hinner träna 2 ggr/dag vissa dagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar