måndag 6 januari 2014

Fullt schema

Har varit ledig nu i två dagar och har passat på och träffa massor av kompisar då jag en gång haft tid, så har varit med Simon bland annat på sportsgym och tränat, ut och gått med anna, träffat Janina, druckit te med johanna, haft becca och jenny på besök, varit på kaffe hos juha osv..

Har dessutom idag varit och brottas igen och som omväxlings skull har jag fått brottas med tjejer och det var sjukt roligt så nu sitter jag hemma med ett super glatt humör och skall försöka få lägenheten städad. Har haft så mycket så är ganska skönt att sitta hemma ensam emellanåt också.




Fick dessutom skolningsschemat för denna vecka just, Fit1 var jag imorgon börjar jobba öppnar nu på lördag 11.1 så vi har varje dag skolning innan dess så har fullt schema resten av denna vecka med jobb, skola och träningar. Då lördag kväll kommer jag ligga mej ner på soffan och int röra på mej förrän Osku kommer hem på söndag :)

/ Ellubellu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar