onsdag 8 januari 2014

Float like a butterfly,

Sting like a bee.
The hands can't hit
What the eyes can't see
- Muhammad Ali

Började skolan igår och skolningen till nya jobbet. Är riktigt roligt att komma tillbaks till rutinerna igen efter ha jobbat så mycket nätter. Men grymt jobbigt var det att stiga upp på morgon då vi började skolan 8:15 igår eftersom jag många nätter i rad gått och sova kl 6.00. Hade även idag tidigt skola från 9-16 och sedan skolning från 17-20 och efter det for jag och träna med Juha och kom för en stund sen hem från gymmet. På dagens träningsschema var det armarna och magen.

Vi var igår efter skolningen och så hur det nya gymmet fit1 skall börja se ut och det såg verkligen bra ut. Eftersom gymmet kostar endast 19,90/mån hade jag målat upp en mindre bra bild i huvudet men måste säga att det är verkligen ett fint gym och mycket större än vad jag trodde. Så kommer bli riktigt kul att få jobba där och vara med direkt från början nu på lördag då vi öppnar :)

Nu skall jag gå och lägga mej så jag orkar med skola, träning, jobb och massör imorgon.

 GONATT /Ellubellu




Nu är det endast 4 dagar kvar så har jag min Osku hemma 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar