lördag 4 januari 2014

USE YOUR SMILE

TO CHANGE THE WORLD
DON'T LET THE WORLD CHANGE YOUR SMILE


Jobbade inatt på fontana och det märktes verkligen att det nyss varit nyår jul osv och att alla skall ha tipaton tammikuu. Hela Vasa var så dött. Så passade på då det var lugnt att se med min chef om jag hade några semesterdagar. Till min stora förvåning hade jag 15 semesterdagar!! så jobbar bara ännu  inatt och sen har jag betald semester resten av januari, inte dåligt! 

Efter ha varit och brottats ordentligt 2 gånger denna vecka och min kropp inte har gjort det på länge så ser hela min kropp ungefär ut såhär:

Har aldrig blåmärken nästan eftersom kroppen vänjer sej ganska snabbt vid slag och stötar. Så nu får min kropp ta och vänja sej tillbaka för har verkligen hittat min gamla motivation tillbaka och hade såå roligt båda gångerna jag var o brottades denna vecka trots värken och smärtan i kroppen nujust. Men nu skall jag börja klä på mej och ta mej till gymmet och göra marklyft!



Saknar denna filur som för tillfälle är i Thailand. Men nu har det gått 11 dagar sen han for och nu är det bara 8 dagar kvar så är han äntligen hemma :) <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar