tisdag 28 maj 2013

Back to reality

 Vaknade igår 3:00 och gick till bussen som gick 3:45 från maddes in till Stockholms centrum där jag skulle gå genom T-centralen till Arlanda express men hejbara kl 4 på morgon är ju inte T-centralen upp så vad gör man då? står ensam vid sergelstorg med väskor som väger mer än mej och ser inte en enda människa tills 3 fulla italienare dyker upp som håller mej sällskap tills jag hittade en äldre svensk man som visade vägen åt mej så till slut hittade jag Arlanda express som tog mej till Arlanda. Flyget landade i Vasa igår 9:35 och 12:00 skulle jag vara på jobbet så de var bara att hoppa på med mamma och pappa som var så söta att di båda kom efter mej och for hem och slängde väskan, böt kläder och cyklade till jobbet och först då kunde jag andas ut.

Har haft en riktigt super skön vecka hos Madde och Lucas. Linnea kom också dit på onsdag men for hem på fredag. Vi har shoppat, sett film, sovt och haft det mysigt. Vi somnade varje dag förutom fredag och lördag halv 11 tiden haha, så har för en gångs skull påriktigt fått vila upp mej. Fredag däremot så for jag och madde till stureplan men det ställe diggade jag inte riktigt.. men  på lördag for vi till Södermalm och där hade jag riktigt roligt. Trots de ha vari riktigt skönt att va borta en vecka från Vasa så var de super skönt att komma hem igår och komma tillbaks till vardagen och speciellt till träningen. 


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar