tisdag 21 maj 2013

hejhopp

Jag och Becca anlände till Åbo 11 tiden igår kväll och vi spenderade kvällen hos paula där vi fixade bananplättar och bara satt och prata innan vi la oss ner alla 3 i hennes 1,20 m säng, där det finns hjärterum finns det stjärterum eller hu va de :) tusen tack ännu en gång paula för att vi fick sova hos dej! <3 resan har hittills bestått av en massa fniss, skratt och flummas men nu då jag är ensam och för tillfället sitter på båten påväg till Sverige utan becca eftersom hon hoppade av på Åland så håller jag helt enkelt på och går sönder av hur jävla tråkigt jag har. Har spelat upp allt kontant, yrat i taxfree alltför mycket, slösat alltför mycket i taxfree och bara gått och yrat på båten snälla nån kan inte båten bara vara framme har såå tråkit och min ekonomi tar stryk då jag har tråkigt.. Eftersom jag inte har nån hytt kan jag inte heller sova.. och jag som är så super social har suttit tyst alltför länge vilket innebär att jag kommer prata så mycket då jag träffar Madde att hennes öron kommer blöda. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar