onsdag 15 maj 2013

SOMMARLOV

Här har det igen varit lite dött..har inte riktigt spendera någon tid framför datorn. Har undvikit att vara på datorn så långt det gått för har haft en hög av skolarbeten som skulle göras och sålänge jag undviker datorn behöver jag ju int göra dem? hejbara alla gånger är ja kanske inte världens smartaste så tog mej i nackskinnet igår och gjorde allt i sistaminuten som vanligt och skickade in det. Så välkommen SOMMARLOV!! <3 

Träningen och kosten har gått riktigt bra! Har pågrund av skolan vissa veckor hamna minska lite på träningsantalet men nu ni då skolan är slut, då ska de tränas! men 4 kg har jag fått bort sen februari.

Har haft en ganska jobbig vår men med såna underbara vänner som jag har har man nog ingen tid att sitta hemma och deppa. Inte på tal om hur många nya underbara vänner jag skaffat på mej under detta skolår! kommer sakna alla er som åker hem över sommarn, Vasa kommer vara tomt utan er! 

Nu på måndag åker jag på en veckas semester till Stockholm för att hälsa på Madde en  heeel vecka! kommer bli skönt att slippa Vasa en stund iallafall och träffa alla vänner i Stockholm. 

Tror nog jag inte årkar skriva ner vad jag sysslat med under våren tror jag låter bilderna tala för sej! 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar