torsdag 30 maj 2013

happy days

Idag har jag spenderat dan på stranden med olli, tuovinen, paula och alla andra bekanta som var på stranden. De va första gången i år jag varit en hel dag på stranden så såklart e min rygg röd som en tomat för tillfället.. men sköönt va de och riktit roligt. 

Efter vi hade solat klart for jag hem och klädde på mej och så for jag med dem jag tränar MMA med till öjberget once again för att springa upp och ner. Idag var vi ju fler än vanligt så de va riktit roligt. MEN att springa i 26 grader var helt sjukt tungt. Vi sprang 3 varv och hade 3 min vila sen 3 varv igen och 3 min vila och ännu en gång 3 varv så vi sprang sammanlagt 9 varv upp och ner och jag kan berätta att det känns i mina ben för tillfället. Dessutom hade jag tung benträning i tisdas vilket gjorde alltihopa ännu tyngre idag. Denna vecka har jag hunnit träna alla dar men endast en gång per dag eftersom jag för tillfället jobbar ganska mycke.. har jobb 7 dar denna vecka så ifall jag kommer upp i 7 träningspass denna vecka är jag nöjd. Brukar försöka med 8 träningspass per vecka och aldra minimi för mej är 6. 

Har beställt lite "träningsmotivation" från sportsdirect som syns på bilden nedan.  Köpte dessutom igår ett par nya springskor från sportia så nujust är jag lycklig :)

Skulle ha haft en ledig dag idag men di ringde från jobbet så då jag hade sprungit klart hoppade jag i bilen och for och jobba. Nu är jag äntligen hemma och är helt slut så tänker lägga mej eftersom vi har träning 6:00 imoron på morgon :) gonatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar