tisdag 4 juni 2013

"Be yourself; everyone else is already taken."

-Oscar Wilde

Denna veckas träning ser ungefär ut såhär:

Måndag: MMA 18-19.30
Tisdag: Legday 06-07
Onsdag: Brottning 06-07 
             Gym 19-20 
Torsdag: Öjberget 18-19
Fredag: Crossfit 06-07 
             Sparring 16-17 
lördag: intervall av nånting eller marklyft, i bästa fallet båda! 
Söndag: vilodag

Är riktigt nöjd över mej själv har sovit, ätit och tränat bra nu ett bra tag så de har blivit till en rutin som är svår att bryta. Har totalt ändrat mina matvanor och livsvanor i överlag, har exempelvis varit helt utan godis hela året, har satsat mycket mera på maten och på sömnen i år vilket har lett till att jag för tillfället väger minsta jag gjort på 4 år :) äger ingen våg så brukar inte väga mej så ofta men vägde mej igår kväll på gymmet och vågen visade 59.2, i mars i år visade vågen 64.8! har aldrig mått så bra som jag mår nu och fått vara frisk sålänge som jag nu har varit :)

I fredas blev Paula utexaminerad Estonom så jag och simon hoppade i bilen och for och firade henne. Hade en riktigt super rolig kväll trots att jag var  helt nykter hela kvällen på ollis. Här är lite bilder från fredan:  









Grattis Paula ännu en gång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar