torsdag 13 juni 2013

IF THERE IS A ROCK IN MY WAY,

I WILL MOVE IT.
IF THERE IS A WALL IN MY WAY,
I WILL TEAR IT DOWN.
IF THERE IS A MOUNTAIN IN MY WAY,
I WILL CLIMB IT.
I WILL NOT STOP.
I WILL NOT TURN BACK.
I WILL NOT GIVE UP.
I WILL NOT QUIT.

I WILL SUCCEED.

Idag har min rygg och axlarna blivit uppmasserade av Krisu. Före jag blev masserad hade jag så styva axlar och rygg så hela min hållning to stryk av det. Men NU är jag som en ny människa, först nu märker jag hur styv rygg och axlar jag verkligen har haft. Men själva massagen var bara en pina tog så jävla ont från topp till tå fast han bara masserade ryggen och axlarna haha. Men tack igen Krisu!! 

Efter massagen for jag till jobbet och efter det kom min tränare efter mej och vi for till Öjberget och sprang. Idag var det 8 varv upp och ner som gällde.

Varje 5 minut startade vi med att springa upp, så det tog ca 40 min att springa 8 varv. Slog dessutom personligt rekord med hur många varv jag orkar springa hela vägen ända upp. Finns ingenting jag blir så glad av som att märka förbättring i min träning! älskar känslan :)

Bilden nedanför är från förra veckan då vi var och sprang jag, Glenn och min tränare. Förra veckan sprang vi med vikter på ryggen jag hade 10 kg och killarna hade 20 kg och fyy de va tungt. Då sprang vi 5 varv men det kändest på helt andra muskler än då man springer utan vikt.  


Men nu ska jag småningom gå och lägga mej har jobb imorgon kl 06:00 och sen är det träning som gäller och efter det har jag planer på att fly från Vasa till Jeppis över heljen :) Gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar