måndag 10 juni 2013

Family

<3


Förra veckan jobbade jag helt sjukt mycket, tränade hårt men sov alltför lite så i lördags kändest  det som att en lastbil skulle ha kört över mej ordagrant. Så konstaterade att min kropp helt enkelt inte orkar att träna såhär hårt som jag gör om jag jobbar så mycket att jag knappt hinner sova. Så denna vecka skall jag satsa på att försöka få sovt lite mera och hoppas på en lite bättre vecka. 

Efter ha sovt 10 timmar inatt spenderade jag min lediga dag med familjen. Blev först stranden med syster och bror, sen lagade jag middag till familjen, solade med mamma och kastade lite pil med lillebror och pappa. Klockan 5 for jag på MMA träning och efter det for jag och åt med Olli, Tuovinen och Kim. Skulle inte ha kunnat ha en mera perfekt ledig dag än denna :)



Avslutar min lediga kväll med lite jordgubbar, mango och kiwi :) sen ska jag gå och lägga mej har träning 5:55 imorgon bitti. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar