måndag 17 juni 2013

Helgen i ett nötskal.

I fredags efter jag tränat hoppade jag på bussen och åkte iväg till Jeppis. Var först en stund hos min faster och lekte lite med min kusin innan jag hoppade på cykeln och jag och Anna for en sväng till netti. Hade en riktigt rolig kväll och extra roligt var de då ja fick vara med Anna eftersom jag ser henne så sällan nu över sommarn! 

Hela dagen på lördan var jag med min söta kusin, vi målade naglar, pysslade och busade. For dessutom och tränade en sväng till jeppis gym på dagen. Mot kvällen bestämde jag mej för att ändå åka hem till Vasa och det blev utgång med Simon & CO till sky och Rocktails. Eftersom de blev en helt spontan kväll för mej hade jag ju självklart jätte roligt! 

Idag har jag jobbat och varit hemma en sväng och hängt med mamma innan jag for på MMA träning. Resten av kvällen har jag hängt med Olli, Tuovinen och Simon. Nu ska jag gå och sova så jag orkar träna benen imorgon på morgon.

Gonatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar