söndag 23 juni 2013

MIDSOMMAR

Jobbade på fredag från 6-13 och det första jag gjorde då jag slutade var att hoppa i bilen och körde mot Jakobstad ännu en gång. Har inte sett Malin på evigheter så det var helt sjukt roligt att se henne. Efter vi hade kramats färdigt dukade vi bord utomhus och pyntade lite, sen drog vi på oss klänningarna och började fira midsommar. Vi hade fint väder, super trevligt sällskap, mycket gott att äta/dricka och man kan ju helt enkelt inte ha tråkit med Malin så hade en av de bästa midsomrarna någonsin!

 här är lite bilder:

























Dagen har jag spenderat först med Malin och sen hos min faster med min kusin. Mot kvällen körde jag till Sundom skärgård och hängde en stund där innan jag körde iväg till hankmo och plockade upp min syster och vi for hem till karperö. Ska sova hos mamma och pappa idag som omväxling och tänkte börja sova nu blev inte så mycket sömn förra natten så Gonatt och hoppas alla haft en lika bra midsommar som mej :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar