torsdag 16 maj 2013

Never give up

Gårdagens träning var att springa vid Öjberget. Vi sprang 8 varv upp och ner på tiden 31 minuter. Efter första varvet kände jag bara blodsmak i munnen och benen skrek av all mjölksyra men jag sprang alla 8 varv, såklart jag hängde lite efter killarna mellan varven men jag sprang alla 8 varv och i deras takt. Känslan efteråt var värd varje minut! att springa upp och ner för ett berg eller en backe är verkligen en träning jag rekommenderar känns verkligen efteråt att man gjort nånting.





Dagens träning så var att springa 10 km och så for jag även i skogen på olika ställningar som finns där och tränade armarna, magen och ryggen.



Efter att jag varit ut och springa gick jag iväg till jobbet och kvällen har jag spenderat med denna underbara tjej! nu ska jag hoppa i säng har jobb 06:00. Gonatt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar