tisdag 5 mars 2013

Äntligen

Så är min första tankkauspäivä här!!!

Har nu i 9 dagar planerat vad jag skall äta idag då jag får äta preciiis vad jag vill, hur mycket kolhydrater och i vilken mängd som helst! Har under dehär senaste 10 dagarna gått ner 2.8 kg. Började morgonen men gym 5:55 och vi tränade squats som vanligt och lite mage. Eftersom jag är en grymt klumpig person skadade jag mej självklart idag. När vi tränade etukyykkyn och jag skulle försöka få det rätta "svinget" i stången då jag dro upp den så tänkte jag lite för mycket som vanligt och på något vis låste mine handleder så jag tappade stången så den föll rakt på mitt knä. Till att börja med kändest det inte så mycket men nu värker det så mycket! 35 kg på knä kommer säkert kännas i nån dag framöver.




Efter träningar fick jag ju äta min efterlängtade musliportion jag nu tänkt på i 9 dagar. Men efter jag ätit den försvann alla tankar på pasta, bröd och potatis som jag nu fantiserat om. Men nu då jag börjar tänka på vad allt jag tänkt jag skulle vilja äta kan jag inte riktigt komma underfund me hur jag skall hinna göra nånting annat än äta idag? hehe. Tyvärr hamnar jag fara och jobba direkt efter skolan och efter jobbet skall jag fara efter min efterlängtade soffa så tror jag knappast hinner äta 1/10 av allt jag planerat jag skulle äta idag. Men det jag mest fantiserat om är pasta carbonara så ikväll då jag slutat jobbet och fått min nya soffa på plats tänker jag sätta mej ner i soffan och äta det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar