söndag 24 mars 2013

PAMPAS 2013

Det blev ingen match för mej denna helj.. 

Det var för lite folk anmälda till hela evenemanget så det blev inte alls av. Om jag inte skulle ha varit sjuk och inte tränat på en vecka tror jag det sku ha stört mera än vad de gjorde.. men hoppas på ett nytt tilfälle nu i vår och hoppas på att jag får vara frisk nu en längre tid så jag kan träna ordentligt. Eftersom jag inte ha kunnat träna pga min förkylning så har jag passat på att fira pampas torsdag, fredag och så var jag på silliz på lörda men dock inte ute på kvällen utan tog det bara lugnt då. Har haft  riktigt super roligt! (var dessutom första gången jag drack för i år i torsdas.)

Här kommer lite bilder från pampas 2013:






















Nu hoppas jag på att hostan är borta helt och hållet borta tills imorgon då jag vaknar så jag kan fara och träna och fortsätta efter en HEL veckas uppehåll. Håller på å klättrar på väggarna då jag inte kan fara och träna. Men nu tänker jag lägga mej och hoppas på det bästa tills imorgon så jag skulle slippa till gymmet. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar