tisdag 19 mars 2013

sjukling

På torsdagkväll hade jag sån huvuvärk så jag gick och la mej men kunde inte somna för det kändest som hela sängen snurrade. Vaknade halv 6 och skulle på träning men hade fortfarande grym huvudvärk så jag lämnade hem och sova. For på dan och skötte samma 2 -åriga tjej som jag brukar sköta och efter det for jag på träning. På kvällen kände jag mej riktitgt hängi och sjuk. Så jag har varit sjuk hela heljen och är det fortfarande. Enda jag årkat göra under heljen är sett på film och varit ut och gått i det fina vädret. De här senaste dagarna har jag bara luggit i soffan och sett på film och spelat playstation med Henkka för har inte årkat stiga upp pågrund av denhär grymma huvuvärken som jag har som gör att mitt huvu känns som det väger 100 kg..

Skulle idag börjat på en Crossfit kurs så är ganska sur över att vara sjuk men har för en gångs skull fattat att ta det lungt och har som tur en super gulli pojkvän som har pysslat om mej senaste dagarna! <3 Så förhoppningsvis är jag så fort som möjligt frisk så jag slipper till gymmet! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar