tisdag 12 mars 2013

Resesjuk

Har varit så glad och pigg varje morgon då solen ha skinit och fåglarna sjungit. Att cykla till skolan/jobbet/gymmet har varit riktigt roligt då det har varit så ljust. Har fått känslan av att sommaren är riktigt nära och  i min värld finns det ingenting som är bättre än sommaren. När jag gick i morse till bilen då jag skulle till gymmet och fick först borsta bort några centimeter med snö blev jag så sur och allt hopp om att sommaren snart e här var som bortblåsta. Dessutom ser det inte ut som att jag kommer ha någon match heller eftersom jag inte ännu har en motståndare. Så för att vända det till det positiva har jag ju 239 € "extra" isåfall eftersom jag inte behöver betala någon lisens, såååå jag har spenderat hela denna lektion åt att se på resor till spanien :) 

Förhoppningsvis kommer jag ligga just på nåndera av dessa stränder i maj. Tänker börja med att förnya passet dena vecka och eventuellt hitta någon att resa med och se vad det blir av det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar