lördag 2 mars 2013

lördag

Vaknade imorse stekte bananplättar och for till gymmet. Normalt på lördagar brukar jag träna med min tränare marklyft men han är borta över heljen så for istället med Ida och träna. Va riktigt trevlit me lite kvinnligt sällskap på gymmet som omväxling :)
Vi tränade cardio i 30 min och sen tog vi lite marklyft men min rygg började krampa så kunde inte göra allt till slut. Till sist tränade vi magmusklerna. Vi tränade i ungefär i 1 1/2 timme o efter det spenderade vi 1 timme i infraröd bastu så de va ett riktigt skööönt gympass!

Nu ska jag fixa mej och hoppa i bilen och köra i det äkliga snöovädret till jobbet! 



Trevlig lördagkväll på er alla!

2 kommentarer:

  1. hur länge ha du hålli på me mma? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja börja fö ungefär 3 o 1/2 år sen. Men har inte tränat det regelbundet i 3 o 1/2 år va bland annat sjuk lite över ett halv år. De är nog mera dethär senaste året jag tränat mera och satsat mera :)

      Radera