onsdag 13 mars 2013

Every accomplishment starts with the decision to try



Bilden till vänster är tagen i Januari, mitten av Januari om jag minns rätt. Andra bilden är tagen idag så all träning och allt jag satsat på vad jag äter börjar synas. Känner hoppet om att ha en 6-pack till sommaren växa! 

Bilderna här under är från igår. Gårdagen spenderades först på gymmet och vi gjorde squats och tränade magen. Efter skolan var jag och åt med Anna innan jag for o skötte en 2-årig tjej som jag brukar sköta varje vecka. Efter det kom Olli och Tuovinen till mej och vi lagade mat och såg på en film vi hade hyrt. Hade en riktigt mysig kväll och fick till och med gjort en läxa före jag gick och la mej.








Idag steg jag upp 5:30 och for på gymmet. Idag rodde jag och min tränare. Vi rodde intervaller, först 5 min som uppvärmning, sen rodde man så snabbt man kunde i 1 min o 30 sec och sen vilade vi 1 min o 30 sec och det gånger 10 varv. Det kanske inte låter så jobbigt men det är helt sjukt jobbigt om man verkligen ger sitt allt dendär 1 minuten och 30 sekunderna. Efter det sprang vi en stund. Började skolan 8.15 idag så fick inte sitta och äta morgonmål idag i lugn och ro utan fick lite bråttom att cykla till skolan. Skolan slutade 15:00 och denna skoldag var en riktigt pina, kändest som jag hade varit en evighet i skolan då vi äntligen slutade. När jag cyklade hem i det fina vädret bestämde jag mej att fara ut och springa i det soliga vädret så direkt jag kom hem sökte jag fram kläder och gav mej ut i det soliga vädret och sprang i en timme. Njöt varje minut, älskar att springa, speciellt då solen skiner och har dessutom inte sprungit utomhus sen i höstas för mina öron klarar inte av kylan fast jag skulle ha 30 lager med mössor. Får sååå sjuka öron om det är riktigt kallt och blåser så brukar int springa utomhus alls om vintrarna men NU kan jag äntligen springa utomhus, Så skönt! 





Men nu tänker jag försöka ge mej in i berget med läxor som jag har.. 

1 kommentar: